Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sybin | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek Jaworski adresZielony Śląsk: Rybnik zarejestrowany01.05.2007 @15:38:20 ostatnio na stronie01.01.2015 @21:31:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5279527
digarty36 komentarze176 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon SX10 IS

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Harriseq    08.09.2011 @21:18:14
Cieszy mnie to, że się podoba. Kilka dni temu kupiłem lustrzankę i dopiero się uczę ; )
~szymcar    05.07.2009 @21:16:34
luz, czekaj na kolejne
_______
one love - one world - aim in red
~Jamaika    05.07.2009 @21:07:42
Dziękuję.;p
_______
"Live every day like it's your last."
~amokphotography    05.07.2009 @01:03:42
kombinowałem-ale lipnie to wychodzilo
_______
Nie dziękować tylko komentować!
~mikskuza    11.02.2009 @22:28:30
dzięki wielkie za odwiedziny
_______
scio me nihil scire
~theSuperman    06.02.2009 @13:05:37
mnie raczej los do anglii zaciągnie. na ukochany OT .
_______
Gdybym tyle nie pił, świat nie wiedziałby kto to Maradona, Pele. - George Best


SRACZKA JEST PARADOKSEM, PONIEWAŻ CZĘSTO I RZADKO.

~theSuperman    06.02.2009 @12:57:04
właśnie tak. dlatego tak mi się ten Stadion Monachijski podoba. ; p
_______
Gdybym tyle nie pił, świat nie wiedziałby kto to Maradona, Pele. - George Best


SRACZKA JEST PARADOKSEM, PONIEWAŻ CZĘSTO I RZADKO.

~katha    31.01.2009 @20:17:25
to gratuluje
_______
frogstudio.pl
~szymcar    19.01.2009 @21:12:57
pozdro z rybnika...
hehehe :P
_______
one love - one world - aim in red
~vladymir    19.01.2009 @18:45:09
hmm no to niezbyt ciekawie
ja jade na olympusie sp-550 uz jestem z niego zadowolony ale chcialbym kiedys zapolowac na jakiegos zenita z allegro... stare kompakty maja swoj niepowtarzalny klimat...
_______
Jeśli to czytasz, zginiesz za trzy dni
~vladymir    19.01.2009 @15:37:35
jaki masz sprzet foto?
_______
Jeśli to czytasz, zginiesz za trzy dni
~mount    09.12.2008 @15:55:52
nie jest to spam

zapraszam na Przedświąteczny Zlot w Rybniku!
odbędzie się on 19 grudnia, od godziny 18:00,
zbiórka na rynku przy lodowisku

jeśli będziesz na zlocie, zgłoś swój udział w temacie,
podanym w mojej stopce znajdziesz tam również
szczegóły związane ze zlotem
~szymcar    16.11.2008 @22:59:39
pozdrawiam kolegę z forum !!
_______
one love - one world - aim in red
~aronet    14.10.2008 @13:05:00
haaa dobry jestem ;D a to nie daleko mnie ;P pewnie Twoj blok widze z okna xD
~aronet    13.10.2008 @23:00:29
goraco dziekuje za komenty ) widze, ze jestesmy z tej samej malej miescinki hehehehe ))))
pozdrawiam, jak znajde tylko chwile czasu obiecuje koment
~ziutaaa5    13.10.2008 @21:15:10
dzięki
_______
Żyj całym sobą idioto!

Dance like nobody is watching.
(Try to)lovelike you've never been hurt.
~makmak    13.10.2008 @21:13:52
dzięki.pozdr.
~sick666gdy    13.10.2008 @21:12:14
Dzieki Ci bardzo za komentarz. Pozdrawiam.
~PhotoYoung    24.02.2008 @12:00:39
Dodaję zdjęcia sprzed 2 lat :D
~sayuri90    21.02.2008 @17:10:38
ogladamy go na religii
tylko katechetka przewija erotyczne sceny :D
zgadzam sie ze swietny
~PhotoYoung    25.01.2008 @16:26:43
bez gatek większe powodzenie :D
~tamaski    23.11.2007 @21:56:13
Dzięki..
zapraszam na następne i tam gdzie zlinkowałem...
Papa
~desant    07.11.2007 @22:30:43
dzieki :D
~aniolak13    22.09.2007 @14:47:55
mi sie kojarzy z kolejką i torami. Wyobraźnie taką mam
_______
Rok przestępny jest dobrą okazją do
popełnienia większej ilości błędów
~agnieszkaanna    15.09.2007 @12:50:54
hmm a np. co bys zmienił??
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt